Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.

Akceptuję Politykę prywatności (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).
A A A

AKADEMIA FITNESS

 

 

O F E R U J E M Y: KAMERALNY KLIMAT, PROFESJONALIZM, WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE, INDYWIDUALNE PODEJŚCIE, DO KAŻDEGO KLIENTA.TBC

(TOTAL BODY CONDITION) - Bardzo krótka rozgrzewka po której przechodzimy do ćwiczeń z przyborami: piłki, ciężarki, laski gimnastyczne, itp., ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie całego ciała, nadają wysportowaną sylwetkę. 

STEP - Ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe przy użyciu stopnia, pozwalające uatrakcyjnić zajęcia poprzez ciekawe układy ruchowe o zróżnicowanym stopniu trudności; wzmacnia wydolność fizyczną i spala tkankę tłuszczową.

PŁASKI BRZUCH - Zajęcia mają na celu wzmocnienie i wyszczuplenie mięśni brzucha. Zajęcia rozpoczynają się krótką rozgrzewką, po której następują na przemian ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha oraz ćwiczenia wzmacniając mięśnie grzbietu. Na koniec - stretching, w czasie którego rozciągane będą przede wszystkim mięśnie, które najbardziej pracowały.

PILATES - Połączenie ćwiczeń wzmacniających, rozciągających - wykonywane przy relaksującej muzyce. Ujędrnimy mięśnie i wyszczuplimy sylwetkę. Kluczem jest coś co Pilates nazywa ośrodkiem energii człowieka – twój brzuch, twoje centrum, środkowa obręcz twojego ciała. Metoda Pilatesa porusza najgłębszą warstwę mięśni, kompletnie zmieniając i modelując twoje ciało. Efektem ćwiczenia jest: zdrowy i giętki kręgosłup, lepsza równowaga i koordynacja, zniesienie bólu i zesztywnień, poprawa samopoczucia i chęci do życia, szybszy powrót do sylwetki po ciąży. Ćwiczenia polecane dla wszystkich bez względu na wiek i poziom zaawansowania. Ćwiczenia na matach.

YOGA - Gimnastyka starożytnego Wschodu doskonalona na przestrzeni wielu wieków, o charakterze relaksacyjnym. Ćwiczenia rozciągają mięśnie, uwydatniając ich naturalny kształt, rozluźniają stawy, uelastyczniają kręgosłup, zapobiegają kontuzjom, zwiększają efektywność ćwiczeń siłowych i aerobowych, a przy dłuższym zastosowaniu poprawiają pracę układu trawiennego, układu krążenia, serca i płuc.

BODY BALL - Ćwiczenia na fit ball pozwalają rozluźnić całe ciało, poprawić koordynację ruchową, utrzymać równowagę i stabilizację. Balansowanie na piłce uaktywnia wiele grup mięśniowych. Są idealne dla osób mających kłopoty z kręgosłupem.Na zajęciach uczestnicy poddawani są treningowi relaksująco-rozciągająco-wzmacniającemu. W czasie zajęć nie obciążamy stawów wiec ryzyko kontuzji jest minimalne. 

AEROMIX - Podstawy wszystkich gatunków aerobiku. Nauka podstawowych kroków, ruchów i pojęć. Idealne zajęcia dla początkujących i niezdecydowanych. W programie: low impact, TBC i ABT, step, elementy dance, streching.

PUPOMANIA - Trening kształtujący i wzmacniający przede wszystkim dolne partie ciała: pośladki i biodra, a więc to, na czym najbardziej nam zależy.

 

Kontakt:

tel. 698 038 103 

e-mail: akademiafitnessiwaszko@gmail.com